ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ Α΄
Δευ-Παρ – 7.30-13.05
Τηλέφωνο: 25694840
Τηλεομοιότυπο: 25694845
Μενού

To Α ´Δημοτικό Τραχωνίου συμμετείχε σε μαθήματα Erasmus+ για εκπαιδευτικούς στη Βαρκελώνη με θέμα: Game Based Learning and Gamification την περίοδο από 23/05/22 εώς 27/05/22. Το σεμινάριο αφορούσε την Παιχνιδοποίηση, μια σύγχρονη μαθητοκεντρική προσέγγιση με πλούσια κοινωνική αλληλεπίδραση και με αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών. Οι εκπαιδευτικοί μας δημιούργησαν τα δικά τους παιχνίδια χρησιμοποιώντας χαρακτηριστικά του gamification με σκοπό την προσέλκυση των μαθητών στη λύση προβλημάτων και την αύξηση της συμμετοχής τους.

Erasmus+ Barcelona, 23-27, May, 2022 (Βίντεο)

Λίγα λόγια για το gamification

O όρος gamification αναφέρθηκε για πρώτη φορά το 2010 και έχει βρεθεί πρόσφατα στο προσκήνιο αρκετών δραστηριοτήτων ακομα και σε σχέση με την εκπαίδευση, ωστόσο οι ρίζες του βρίσκονται πιο βαθιά στο χρόνο.

Μέσα από την αναγνώριση της παρουσίας των παιχνιδιών ως αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του ανθρώπου γίνεται αντιληπτή η σημασία της εδραίωσης του gamification. Ένα τέτοιο σύστημα  ακολουθεί ένα ανθρωποκεντρικό μοντέλο και για το λόγο αυτό δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη μελέτη της συμπεριφοράς των χρηστών. Μέσα από παραδείγματα αναδεικνύεται ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει ως μέρος ενός άλλου συστήματος

Έχει αποδειχτεί με επιστημονικές μεθόδους ότι μέσα απο τη διαδικασία αξάνεται η συναισθηματική συμμετοχή των παιδιών, επιρεάζεται η συμπεριφορά τους, ενώ παράλληλα διευκολύνεται σημαντικά η επικοινωνία των μηνυμάτων και ενισχύεται η αποδοχή τους.

Μια ανασκόπηση των ερευνών στην παιχνιδοποίηση δείχνει ότι η πλειονότητα των μελετών βρήκε
θετικά αποτελέσματα από την παιχνιδοποίηση.

Description of the Course

Digital Game Based Learning and Gamification, both of them are educational  approaches to motivate students to learn, either through using video game design and/ or applying game elements in learning environments. Even though these approaches differs from each other, they both share the same goal which is to maximise students’  engagement in classroom and to inspire them to continue learning.  

In this course, participants will learn the basic principals of game based learning and  gamification in a classroom environment. More specifically, this course focuses on  these approaches on a digital context. The aim is to provide participant tools to establish the connection between game elements, mechanics, components and dynamics, of digital game based learning and gamification.  

This is a training that equips the participants with digital examples on how games and gamification can be used in education while engaging in activities related to the  appropriate application of game based learning and gamification design. While the participants learn the concept of gamification and the elements surrounding it, they will have an opportunity to apply what they have learned through various activities.